Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

  • Läsa ut engelska-bok på typ 100 sidor (sämst på att läsa engelska) till den 19/11, och göra en muntlig redovisning om det. Om jag är inte är klar tills dess så får jag ig.
  • Matteprov måndag v.46
  • So-prov onsdag v.46
  • Intervjua en 50 år äldre till tisdag v.46

Rooooligt! Uppdatering lär väl ligga på 0-skalan, ungefär.. Jag ska, ska, SKA plugga satan imorgon. På söndag är det farsdag, då ska jag köpa lussebullar och åka över till min käre fader. På kvällen (kvart över sju!!!!!!!) är det match i åkersberga. Kommer komma hem typ.. 9?

Btw har jag väldigt ont i mina fingrar av gitarrspelandet idag & jag älskar den HÄR låten av Timbuktu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0